shoopancarro

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 23:23

Tjena  

Jag undrar om just DU kan gfråga shoopan o mig en fråga!   

Vågar du anta utmaninengn? (stav o.o)

SKICKA DÅ EN!  

 

 DE ÄR EN BILD PÅ SHOOPAN!   






Puss och kram! Carro   

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 22:07

Tja! Skypar med BFF'en från irl! Tja Monsterpink    ....  HAHAHAHAHAHHAHA Inget att göra ._. .. BAAAAAAAJS HAR TRÅKIIIIIIIIIT    

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 18:04

 GRATTIS CARRO! Vad kul att du fick det du önskat dig!    , hoppas det blev en lyckad födelsedag    . Jag önskar att jag skulle kunnat komma till dig men tyvärr      . Ni som kollar denna blogg kan ju ge Carro present eller ngt sånt eftersom hon fyller år    Hejdå! //Shoopan

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 16:24

JAG HAR FÅTT HELLO KITTY BRILLOR!!!!   


Dem har jag önskat miig! Och en kawaii rosette och ..   ehm.. ja

 

JA JUSTÉ ETT PRESENT KORT PÅ KAWAIIDESIGN.SE

 

WoooHooo! 8D

 

 

Ses! 

 

 

Puss och kram carro   

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 15:39

Tja! , Grattis på 1 års dagen Carro   Det känns konstigt att du är 1 år äldre än mig    Men aja! Nu går vi och tar oss en öl x33    , Gratta nu carro! ANNARS NI!    . Och vi kanske ska börja med veckan moviestar! //SHOOPAN   

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 15:38

T J E N A XO

 

Hejsaaaaaaan   Carro här ..   VAD GLOR DU PÅ!   

 

Okej jag bara säger de..

 

JAG HAR SJUKT tråkigt ..   

 

Ja ja ses!   

 

 

 

Puss kram CARROO!   

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 15:19

S K Y P A R med ellen88 och shoopan...   


JAG HAR ETT PROBLEM ._. JAG ÄLSKAR CHOKLAD..

SÅ OM JAG SER CHOKLAD ELLER LUKTAR DE .. DÅ KOMMER DIABLO DAMP O.O 

OKEJ DE LÅTER SKIT KNÄPPT MEN DE HETER SÅ ...   

 

Nu ska shoopan skriva och de får ingen missa o.o ...

SES! 8D

 

 

 

 

Puss och kram Carro  

 

 

 

 

HAHAHHA SHOOPAN HACKA CARROS INLÄGG!      



Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 15:09

T J E N A ! ! !   

 

Carro här!   

T A C K ! Shoopan för de fina inlägget!   

Men jag har fixat mig och om en timme är de släkt KALAS! 8D

FÖR MIG! 

Aja ses!   

 

 

 

 

Puss Kram Carro   

 

Presentation


Tjebba ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska shoopan och jag göra fler inlägg? ;D
 Nja, de är bra som de är!
 FLERA!
 Kanske lite mer men de är endå bra!
 Jag tycker ni gör för många..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards