shoopancarro

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 15:08

Tja!  Shoopan här    , JAG VILL HA GODIS NU!     . Varför kan inte jag lägga till bilder eller videos ?     . Om du sett detta så adda shoopan!
   

Carro hacka shoopans inlägg   

HAHAHHAHAHAH 8DDDD

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 14:35

Tja! Shoopan här igen Ö.Ö , Har inget att gör för Carro kan nt skypa    . Ett stort GRATTIS till Carro , Hon lever hurra hurra hurra!!    . Idag skulle hon ha släkt kalas    .  Kan ingen skicka frågor?    . Det är ju kul att svara på frågorna     ... Eller skulle Carro ha kalas & fyller hon år ehm ...    , Inte säker men aja     .. Någon som har minecraft?     . Herrå? // Shoopan    , Chatta gärna med mig på msp   

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 12:02

Tjenare! Shoopan här   Kolla mina KF's på msp    Har 60 stycken . Inget att göra , Addar inte fler vänner nu på msp , Men tar gärna emot presenter , Sh eller autos C:  CARRO ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!  

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 11:41

                                             Carro & shoopan:

Tjena detta är carro som talar :3 Jag skulle bara säga att om du har frågor du vill fråga?

DÅ GÖR DU DE FÖR VI SVARAR PÅ ALLA FINA FRÅGOR! 8D

Ses c: // carro   

Av Caroline & Sabina Bla bla blubb - 23 februari 2013 11:30

Tjenare! Den här är carro.p&shoopan på msp o vi ska ha den här bloggen!

Bilder, roligt, mm saker!   
Ses! :P // CARRO & SHOOPAN! 

Presentation


Tjebba ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska shoopan och jag göra fler inlägg? ;D
 Nja, de är bra som de är!
 FLERA!
 Kanske lite mer men de är endå bra!
 Jag tycker ni gör för många..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards